all night long


HAHA, videon är såå tidigt 80-tal. But i kind of fancy it. Men det var inte det som var min poäng. Blunda, lyssna på låten, och tänk er att ni åker omkring i en röd "mr. bean-bil", i jättevackra dalar, upp och ner för berg i södra italien - i solnedgången. För det var det jag gjorde i somras. Satt och lyssnade på låten på radio för en stund sedan, jag kände igen den såklart - men jag förknippade den med bilder i mitt huvud, då slog det mig! Jag saknar Italien grymt, jag ska dit igen någon dag. Tveklöst. Förövrigt är det Lionel Richie som sjunger.




Kommentarer
Postat av: rebecka

tack bv. <3 jo, säg nu.

älskar den låten, men jag älskar dig mer.

2008-12-16 @ 18:08:54
URL: http://bbeks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0