glasses




Apropå ingenting så ska jag på synundersökning den 8 januari. Jag har aldrig varit på någo förut, men jag är nästan 100 på att jag kommer få glasögon. När jag är trött och läser, så blir det något fel på mina ögon. Jag typ skelar och saker, ni vet. Jag läser även samma rad typ tusen gånger, och jag får migrän. Skola = trött och ont i huvudet, HELA TIDEN. Inte bra. Jag är lite orolig för att jag inte hittar några bågar som passar, men jaja. Det löser sig. Nu blir jag och Rebecka ännu mer lika än innan, haha. B1 + B2, köttbulle i en ficka, och måga fler jag inte kommer på för tillfället. Du är underbar, jag älskar dig. Vi kommer se väldigt smexiga ut tillsammans! haha

Kommentarer
Postat av: rebecka

jag älskar dig bv.

2008-12-15 @ 17:01:55
URL: http://bbeks.blogg.se/
Postat av: Anonym

är det bara jag eller stavas det glasses?

2008-12-15 @ 20:21:55
Postat av: breim

haha, jo det kanske det gör. jag är säämst på att stava - både på engelska och svenska. gick till ngn psykolog om det förr, hon sade att det är någon del av min hjärna som inte relaterar stavningen med själva ordet.. skumt.

2008-12-16 @ 13:14:20
URL: http://bbreim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0