saint lucia

Idag var det luciatåg med skolan. Jag och Veronica var pepparkakor, alla andra tomtar. Utom Embla, hon var tärna, med sitt långa fina hår! Vera och jag hade ett litet "shownummer" med en liten tjej som heter Linnéa som går i 3A. Jättesöt unge, haha. Vi dansade (typ spex) till - bara för det kommer jag inte på vad den heter - "vi komma, vi komma från pepparkake land...".  Vi fick massa berömm av alla lärare, en började gråta - hahaha.


Vi kollade klart på Sandor/Ida med klassen, sedan åkte vi till gamla stan. Gick omkring med massor av människor, fikade och grejer. Jättemysigt! Det här var den bästa dagen på väldigt länge, jag är jätteglad att jag har er. Ni är finast.

i love it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0