viva italia









Italien - juli 2008. Att resa är min passion, att besöka nya platser och se samt uppleva världen. Jag har fått den turen att jag är född i en familj som har ekonomi och lust nog att resa. På bilderna är vi i cinque terra. Om jag inte minns helt fel betyder det, de fem byarna. Vi bodde i st. Margarita, men åkte på dagsutflykter och liknande. Kommer tyvärr inte ihåg namnen på dehär på bilderna. Alltihopa ligger precis i början på "stövelskaftet", på gränsen till franska rivieran. Efter Italien åkte vi till Nice som ligger på den franska kusten, och på vägen dit ett snabbstopp i MonacoJag saknar det.

Kommentarer
Postat av: rebecka

själv så har jag oturen att bli född i en familj som varken har ekonomi eller lust att resa, verkar det som. gud verkade ha riktigt kul och gjorde bror min till (nöt)allergiker för att jäklas ordentligt med mig. tjoho!

2008-12-19 @ 22:13:28
URL: http://bbeks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0